Otwórz ticket

Wsparcie techniczne LASIT ma zaszczyt udzielić ci pomocy. Na początek opowiedz nam o swoim problemie.
Bardzo dobrze. Podaj teraz swoje dane kontaktowe.
Na koniec podaj nam kod NP twojej maszyny

Gdzie znajdę kod NP?

CE__3 Apertura ticket CE__4 Apertura ticket CE__1- Apertura ticket CE__2 Apertura ticket
Jeśli chcesz, możesz także załączyć pliki związane z problemem.

Upewnij się, że wprowadzony kod NP na pewno odpowiada kodowi znajdującemu się na tabliczce CE twojej maszyny. Jeśli kod NP nie zostanie podany poprawnie, nasz system nie będzie w stanie obsłużyć prośby o wsparcie techniczne.

Jeśli jesteś pewien, że wprowadziłeś poprawny numer, prześlij swoje zapytanie. W przeciwnym razie naciśnij wstecz i sprawdź dokładnie podany numer.

Skonfiguruj marker

W 5 krokach zdobadz odpowiednia broszure urzadzenia, które najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom