Pomoc i globalne wsparcie dla klientów LASIT

LASIT zapewnia ciągłą pomoc w ramach rozmieszczonej na całym świecie sieci wsparcia technicznego. Dzięki usłudze wsparcia zdalnego możemy niezwłocznie zareagować za pomocą kilku kliknięć. Wraz z usługą wsparcia w siedzibie klienta gwarantujemy natychmiastową interwencję naszych wyspecjalizowanych techników.

Zapytanie o części zamienne

settemila-metri-quadrati-di-magazzino-jpg Assistenza
7.200 m2 magazynu
pezzi-di-ricambio-per-marcatori-laser-sempre-disponibili-in-magazzino-jpg Assistenza
Zawsze dostępne części
spedizione-dei-pezzi-in-48-ore-lavorative-jpg Assistenza
Wysyłki w 48h roboczych

Oprogramowanie diagnostyczne

Za pomocą naszego oprogramowania FlyControl i spersonalizowanych interfejsów, w ramach logiki Industry 4.0, możemy monitorować podstawowe parametry maszyny i przeprowadzać interwencje prewencyjne.
bcd-jpg Assistenza
Documentazione-piattaforma-myLASIT-jpg Assistenza

Dokumentacja

Dostarczamy pełną dokumentację dla każdej znakowarki laserowej. Za pomocą platformy MyLASIT udostępniamy naszym klientom ponad 2 000 filmów, zarówno szkoleniowych, jak i stanowiących wsparcie techniczne, łatwe do odczytania mapy konceptualne oraz jasne i przydatne dokumenty pozwalające znaleźć rozwiązanie za pomocą kilku kliknięć.

Poproś o wsparcie techniczne

Potrzebujesz wsparcia technicznego dla swojej maszyny LASIT? Jesteśmy do twojej dyspozycji.

Skonfiguruj marker

W 5 krokach zdobadz odpowiednia broszure urzadzenia, które najbardziej odpowiada Twoim wymaganiom