Pomoc i globalne wsparcie dla klientów LASIT
LASIT zapewnia ciągłą pomoc w ramach rozmieszczonej na całym świecie sieci wsparcia technicznego. Dzięki usłudze wsparcia zdalnego możemy niezwłocznie zareagować za pomocą kilku kliknięć. Wraz z usługą wsparcia w siedzibie klienta gwarantujemy natychmiastową interwencję naszych wyspecjalizowanych techników.
Przewodniki oprogramowania
Zapytanie o części zamienne
7.200 m2 magazynu
Zawsze dostępne części
Wysyłki w 48h roboczych
Oprogramowanie diagnostyczne
Za pomocą naszego oprogramowania FlyControl i spersonalizowanych interfejsów, w ramach logiki Industry 4.0, możemy monitorować podstawowe parametry maszyny i przeprowadzać interwencje prewencyjne.
Dokumentacja
Dostarczamy pełną dokumentację dla każdej znakowarki laserowej. Za pomocą platformy MyLASIT udostępniamy naszym klientom ponad 2 000 filmów, zarówno szkoleniowych, jak i stanowiących wsparcie techniczne, łatwe do odczytania mapy konceptualne oraz jasne i przydatne dokumenty pozwalające znaleźć rozwiązanie za pomocą kilku kliknięć.
Poproś o wsparcie techniczne
Potrzebujesz wsparcia technicznego dla swojej maszyny LASIT? Jesteśmy do twojej dyspozycji.